יום שבת, 29 במאי 2021

חביבי, הכל עובר חביבי,

 לידיעת המפרסמים למיניהם. גילוי נאות-

אני לא בוטחת בגורו דיאטה למיניהם שתמיד היו רזים. ומתעקשים ללמד אותי מה לאכול. זר לא יבין זאת.
אני לא קונה קרמים לעור פנים מדהים שימחוק מפרצופי את הקמטים שזכיתי בהם ביושר, אם המפרסמת שלכם בתמונה בת מקסימום 20, עם עור פנים חלק וזוהר.
אני לא אזמין מוצרי שיער מופלאים שיהפוך את שערי הגלי לחלק יפני, אם המפרסמת שלכם יפנית עם שיער מקלות מיום היוולדה.
לא, אני לא אצור קשר עם הדיור המוגן, (למה בעצם אתם פונים אלי, אני רק בת 28), שמתעקש להראות לי מבוגרים שנראים נפלא, רוקדים כאילו אין בעיות ברכיים, מאושרים כאילו גילו את קסם הנעורים מחדש, משחקים ברידג' בחדות מחשבה של בני ארבעים, וכל זה רק בגלל המקום (המדהים) שהם בחרו לעבור אליו.
אני גם לא אפנה אליכם, משווקים ברשתות החברתיות, שמספרים לי שאם אפנה אליכם, הקורס הדיגיטלי שלי יכניס לי לחשבון הבנק את המיליונים המקווים כבר בחודש הראשון. (אם כל כך טוב.. אז איפה המיליונים שלכם?)
ואין סיכוי שאני ארשם לקורס שלכם, מומחי הגוף, שילמד אותי במחיר סמלי בלבד, ובהשקעה של שתי דקות ליום, איך להחזיר את הפרקים שלי לגמישות שהיתה לי כשהייתי בת שנתיים.
מתי תבינו, שאמת בפרסום היא לשים את המציאות על השולחן, עם תמונות אמיתיות של אנשים אמיתיים, בגיל הרלוונטי לפרסומת, ולהבטיח הבטחות רלוונטיות לשיפור, לתמיכה, לתחושה טובה, ולא להעביר אותי מטאמורפוזה לבת 20, גבוהה חטובה עם חזה מדוגם, פנים חלקות, ישבן שובב, כושר של רקדן בבולשוי, ועל הדרך גם עיניים כחולות.
מזו שמערכת הפרקים שלה תואמת גיל, שכל קמט שלה נושא זיכרונות, שעובדת קשה עבור כל שקל, שמקבלת את שינויי הגוף בהשלמה, ושבדרך כלל מבסוטה מעצמה, חוץ מהזמנים שלא מבסוטה מעצמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה