יום שישי, 1 בספטמבר 2017

חתונה, הוא אמר.

כבר לא ספוילר. עכשיו הסיפור במלואו
התרגשתי. מאד התרגשתי. ושמחתי גם. מאד.
זה התחיל לפני חודשייםאני אמרתי, תקשיב, ארבעים זה לא צחוקוהוא אמר נחגוג.
אני אמרתי, נעשה אירועוהוא אמר- חתונה. לא אירוע. חתונה שנייה.
אירוע. אני אמרתיחתונה הוא אמר. שחזור נדרים.
ככה זה התחיל
זה קרם עור וגידים, כשששת המופלאים שלנו, הרימו את הכפפה. אתם תבחרו את מה שאתם רוצים, ואת מי שאתם רוצים, ואנחנו אחראים על ארגון הערב. ככה הם אמרו.
ואני, שקשה לי לפזר סמכויות, או לשחרר שליטה. שחררתי לגמרי. בחיי.
זה קרה בערב יום שישי. 25.08.17
אספנו את כל מה שאנחנו אוהבים. אנשים אהובים, אוכל טוב, מוסיקה טובה
70
אנשים. מעט בני המשפחה שיש, והרבה הרבה חברים טובים שהולכים איתנו כבר שנים.
אוכל מעולה שמשאיר טעם של עוד.
זמרת נפלאה, שכבר מזמן הפליאה אותי בשירתה, ושירים שאנחנו אוהבים במיוחד.
מילים שכתבתי לו, ומילים שהוא כתב לי, ואליהם התווספו שתי טבעות חדשות שקנינו זה לזו וזו לזה.
מקום, לארוע (לא ארוע, חתונה, הוא אומר..) שהתאים לנו ככפפה ליד, והעניק הרגשה של בית..
וצלם, שהתרגש לא פחות מאיתנו ודמע לא פחות מאיתנו מעצם הארוע.
והיה נפלא. מרגש, שמח וקסום. כל מה שרק פינטזתי לי התגשם בגדול. הרגשה של אופטימיות, אושר, אהבה באוויר. אנשים מחויכים, אנחנו בחולצות לבנות, וערן עודד ומיכל שלנו, שמדברים על הוריהם כמודל לזוגיות טובה בשבילם.
דמעתי.
אז תודתי הענקית נתונה לילדי, דדה וערן, ליסה ועודד ומיכל ועידן, ולנכדתי קייטי שעמלו ועבדו על מנת שהערב יהיה כל מה שרק חלמנו שיהיה. היה ערב מופלא. שלא ישכח. אוהבים אתכם מאד.
תודה גדולה לכל מי שהגיע, לשמוח בשמחתנו. אתם יקרים לליבנו, ואנחנו שמחים ללכת אתכם יד ביד, לאורך השנים. עם השנים, אנחנו רק הולכים ומשתבחים
תודה לאלעד ויולה, מ"הילדה" על ערב מושלם, אוכל מדהים כמו שרק מסעדת עדנה מסוגלת לעשות.
תודה ענקית ליונית שקד גולן, (ולגיטריסט והסאונד מן שהגיעו איתה), שנאותה להגיע ולקחת חלק דומיננטי בשמחתנו, הפליאה לשיר כהרגלה, וריגשה אותנו מאד. יונית- את נהדרת.
תודה לליאור ניר הצלם, (ולצלם הוידאו שאיתו) שהתרגש איתנו ביחד, ולבת זוגו נטע-לי שחיברה בינינו. ליאור, מאחלת לך רק טוב
והכי חשוב- תודה ואהבה לזה שאיתי, ששורד אותי כבר 40 שנים, ובהצלחה גדולה
החיים יפים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה